venerdì 24 aprile 2015

Cinema Ambra

Cinema Ambra è un brano di Davide Van De Sfroos contenuto nel suo ultimo disco Goga e Magoga del 2014, il cantastorie cauboi comasco che canta in dialetto laghè, c'è una frase che mi fa impazzire:

La mia morosa non è andata via col vento
Ma so un Ducati insema a von de cinisel!


Ecco il testo intero:

Cinema ambra

Una camisa cont un bòc de sigareta
E sti culzoni che nison la mai stiràt
Una cravata ligada in quai maniera
E un urelòc che il cur innanz e indré
Gò so un paltò che i ghe solten via i butoni
E i scarp de pel, che però le pel di bal
Gò so un prufom che ho cumpra al consorzio agrari
E un braialet che ho vingiù cunt i boeri
Ma gò i gulzen e go i danè
e finalment le venerdè

Ecco il biglietto per entrare nell'ombra
E guardare lo schermo... al cinema ambra
cinema ambra.eh eh
 cinema ambra.
cinema...

E la pellicula la gira impresa
E gli occ se moven per pruà a curega drè
La lus partis dal boc de la saleta
sfiora il sufit e la sciopa in sol telon
canta la musica e ve fo il titul
due ghera el mur ades ghe un otro munt
desmentega la mia giurnada imbesuida
desmentega el mio duman de ricusi
vori guidà per i stra de San Francisco
cun scià la machina che ghera Steve McQueen
Vori sparà insema a l'ispettore Callaghan
A chi giurnat che vori mea sol calendari
Se riesci mea a balà insema ai luf
Bali coi rat, sempru mei che da par me
Jessica Lange sul taul de cusena
Me bat el cor suta l'elastic di mudant
Ma col bursen e coi danè
che finalment, lè venerdè
Ecco il biglietto per entrare nell'ombra
E guardare lo schermo... al cinema ambra
cinema ambra.eh eh
 cinema ambra.
cinema...

La mia morosa non è andata via col vento
Ma so un Ducati insema a von de cinisel
che acrobazie per rià a la fin del mes
E anche Spiderman el ve a lezion de me
Vori guarì de ogni mia ferida
impresa impresa prope come Wolverine
Ori rià a la fin de ogni mia sfida
in equilibrio come Karate Kid
A Ringo Rambo Fiz Gherald e Django
E Comencini, Fellini e Tarantini
Una sambuca beuda a Casablanca
La spghettada all'Overlook Hotel
Ma col bursen e coi danè
che ho risparmià per rià fina a che
E la vita la vita non è più quella che sembra.
quando si spengono le luci...
al cinema Ambra...

Ascoltatela:

Nessun commento: